Dokumenti

Za pregled dokumenata preporučujemo PDF program Adobe Acrobat Reader

OSTALI DOKUMENTI

Provjeri

Koje garancije se mogu
osigurati?
Kada zaključiti
osiguranje?
Obim osiguranog
pokrića

Predmet osiguranja su kratkoročna potraživanja prodavca po osnovu prodaje robe ili izvršenja radova i usluga kupcima ili dužnicima.

U Triglav osiguranju moguće je osigurati potraživanja od kupaca u zemlji i inostranstvu.

Preporučujemo da se zaključi:

  • kada posluje na odloženo plaćanje;
  • prilikom ulaska na nova tržišta;
  • u poslovanju sa novim kupcima;
  • kada poslujete sa velikim brojem kupaca čiju je kreditnu sposobnost teško provjeriti;
  • ako na tržištu postoji mnogo kompanija sa lošom solventnošću;
  • ako je veliki dio prodaje vezan za mali broj kupaca i
  • ako postoji jaka konkurencija na tržištu, nudeći povoljne cijene i uslove plaćanja.

Možete birati između dvije vrste osiguranja:

  • uže pokriće: u ovom slučaju osigurani rizik je trajna nesolventnost kupca ili dužnika, koja se najčešće ogleda u obliku stečaja ili prinudnog poravnanja kupca - u ovom slučaju su male šanse da će potraživanja povjerioca biti naplaćena ;
  • šire pokriće: ovo pokriće uključuje, pored užeg pokrića, i obavezu osiguravajućeg društva da plati premiju osiguranja u slučaju da je protekao određeni broj dana od datuma dospijeća fakture.


U zavisnosti od izbora pokrića, osiguravajuće društvo isplaćuje naknadu kada:

  • kupac postaje formalno nesolventan, tj. u slučaju stečaja ili prinudne nagodbe,
  • protekao je određeni broj dana (period čekanja) od dospijeća posljednje neplaćene fakture.

Osiguranje od požara

Pobrinite se da svoje nekretinine, uključujući instalacije i opremu u objektu, zaštitite od požara, udara groma, eksplozije, oluje, tuče, poplave i drugih opasnost.

Osiguranjem od požara se mogu osigurati gotovo sve vrste nekretnina i svi dijelovi zgrada, uključujući temelje i podrumske zidove, sve ugrađene instalacije i druga ugrađena mehanička oprema (liftovi, centralno grijanje s cisternom za gorivo, radijatori, klima - uređaji, hidrofori, i sl.). Isto tako možete osigurati i druge vrste nekretnina, u koje ubrajamo i niske gradnje kao što su ceste, mostovi, tuneli, željeznice i sl. Osim nekretnina, možete osigurati i pokretnine koje se mogu nalaziti u zgradama ili otvorenom prostoru (lične stvari, oprema, zalihe materijala i proizvoda).


KOJE SU OPASNOSTI POKRIVENE OSIGURANJEM?

udar groma,

eksplozija,

oluja,

grad,

udarac motornog vozila osiguranika,

pad aviona,

manifestacije i demonstracije.

 

Obim osnovnog pokrića Požarnog osiguranja moguće je dodatnim dogovorima i doplacima premije osiguranja proširiti još na pokriće dodatnih opasnosti.

 

Posebnim dogovorom, pokriće osiguranja je moguće proširiti i na pokriće šteta koje na osiguranim stvarima prouzrokuje zemljotres.

 

Posebnim dogovorom možete proširi osiguranje i na:

osiguranje od opasnosti poplava,

izljeva vode,

odrona zemlje,

snježnih lavina,

opasnosti od isticanja tekućina ( curenje ) iz cisterni, rezervoara te cjevovoda,

samopaljenja ( pirolize ) zaliha uskladištene robe i isticanja tekuće užarene mase (željezne, staklene i sl .),

udarca motornog vozila, koje nije vlasništvo osiguranika.


Posebnim klauzulama je moguće ugovoriti osiguravajuće pokriće i za neke tzv. nestandardne opasnosti, kao što su: prodor meteornih voda sa krova, težina snijega, zlonamjerne obijesne radnje trećih osoba na dijelovima zgrada itd.



Želite li ponudu za osiguranje?

Upit pošaljite na info@triglavrs.ba ili  adresu Prvog krajiškog korpusa 29, 78000 Banja Luka.

Česta pitanja

Kako funkcionira proces osiguranja?

Popunite zahtjev i pošaljite na info@triglavrs.ba kako bismo pripremili indikativnu ponudu. U njemu će biti postavljeni bitni elementi ugovora o osiguranju i predloženi sljedeći koraci potrebni prije sklapanja osiguranja. U slučaju načelnog slaganja sa predloženim uslovima osiguranja, daćete nam podatke o vašim klijentima u svrhu određivanja granica osiguranja. Također ćemo se dogovoriti o svim posebnim karakteristikama na koje naiđete u svom poslovanju. Nakon toga slijedi priprema i zaključivanje ugovora o osiguranju koji stupa na snagu u skladu sa ugovorom.

Koje je pokriće osiguravajućeg društva?

Osiguravajuća kuća pokriva iznos nastale štete, do iznosa ugovorenog limita garancije osiguranja, umanjenog za učešće osiguranika u šteti.

Koje su obaveze osiguranika nakon zaključenja ugovora o osiguranju?

Osiguranik je dužan da:

  • dostavlja društvu za osiguranje redovne mjesečne podatke o fakturisanoj realizaciji ili stanju neizmirenih potraživanja (tj. registracija potraživanja za osiguranje) na osnovu kojih osiguravajuće društvo ispostavlja račun za uplatu premija osiguranja;
  • prekinuti isporuke kupcu koji kasni sa plaćanjem duže nego što je ugovoreno (čak i ako se nepodmireni račun odnosi na potraživanja koja su nastala prije stupanja na snagu ugovora o osiguranju);
  • da redovno mjesečno izvještava osiguravajuće društvo o klijentima koji kasne sa plaćanjem duže nego što je ugovoreno;
  • aktivno sudjelovati u procesu naplate (podsjetnik, elektronska ovrha, naplata preko eksterne agencije u dogovoru sa osiguravajućim društvom).
Koje su prednosti osiguranja kod Triglav osiguranja, ad ?

Osiguranjem dobijate pouzdanog partnera koji će vam odgovoriti i dati tačne i ažurne informacije o vašim klijentima. Prava iz polise osiguranja možete ostvariti u korist banke. U slučaju povoljnog odnosa šteta, osnovne premijske stope se smanjuju.

Od čega zavisi premijska stopa?

Stopa premije zavisi do projektovanog obima odložene prodaje, koja je predmet osiguranja, kao i do djelatnosti iz koje potiču klijenti ugovarača osiguranja, sjedišat kupaca i nenaplaćenih potraživanja u prošlosti.

Šta je limit garancije osiguranja i kako se određuje?

Limit osiguranja je maksimalni iznos nenaplaćenih potraživanja do kojeg osiguravajuće društvo garantuje otplatu nenaplaćenih potraživanja do pojedinačnog dužnika. Određuje se na osnovu obima poslovanja, sezonskih efekata, rokova plaćanja ili kašnjenja. Prilikom određivanja limita pokriće osiguravajuće društvo uzima u obzir sve rapoložive finansijske podatke i druge informacije sa kojima raspolaže. U slučaju gomile manjih kupaca, možemo dogovoriti automatski limit osiguranja, pri čemu sam osiguranik, na osnovu dogovorenih kriterijuma, procjenjuje adekvatnost kreditnog rejtinga svojih klijenata.